Saturday, February 18, 2012

အခ်စ္ဆိုတာကို...
ကြ်န္ေတာ္..ကိုယ္တိုင္..
ဘာမွန္းမသိေသးခင္မွာပဲ...
စာနာစိတ္ေလး...
တစ္ခုေၾကာင့္ ..
ကြ်န္ေတာ္ ..ရည္းစားတစ္ေယာက္...
ေကာက္ရခဲ ့တယ္.....

အဲဒီအခ်စ္ေတြက..
ဒီအခ်ိန္မွာ....
ကြ်န္ေတာ္အတြက္...
ေနာင္တေတြၿဖစ္လာမယ္လို ့.....
ကြ်နိေတာ္မေတြးမိခဲ ့ဘူးေလ...........................

ကြ်န္ေတာ္ရင္ထဲက..
အခ်စ္စစ္ကို ေတြ ့လိုက္ရခ်ိန္မွာေတာ ့.....
ကြ်န္ေတာ္အတြက္ေလ..
အရာရာဟာေနာက္က်ေနပါၿပီ...........
မၿဖစ္နဳိင္မွန္းသိေနေပမယ္ ့......
ေမ်ွာ္လင္ ့ေနမိတာ ....
ကြ်န္ေတာ္အၿပစ္မ်ားၿဖစ္ေနလား............

ၿဖစ္ခ်င္တာထက္...ၿဖစ္သင္ ့တာကို..
ဦးစားေပးရမွာေပါ ့ေလ...

တစ္္ကယ္လိို ့သာေလ...
အခ်ိန္ေတြကိ ုေနာက္ၿပန္လွည္ ့လို ့ရမယ္ဆိုရင္..
ကြ်န္ေတာ္..သူနဲ ့မဆံုခင္ဘ၀ေလးကိုပဲ...
ၿပန္ေရာက္ခ်င္တယ္ဗ်ာ.......................

No comments:

Post a Comment