Saturday, April 14, 2012

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေၿပာတဲ.ေအာင္ဆန္းအေၿကာင္း --၂

ကြ်န္ေတာ္သည္ငယ္စဥ္ကေခ်ာင္တေခ်ာင္တြင္ကပ္ရ်္မွိဳင္ေတြကာစဥ္းစားရ်္ေန
ေသာလည္းေနတတ္သည္၊ကေလးႏွင္.မလိုက္အမ်ားအားၿဖင္.အိေၿႏၵၿကီးသည္၊
ကစားခုန္စားဆိုလွ်င္မ်ားစြာမေလ.က်င္.၊သို.ေသာ္ကစားသည္.အခါၿကမ္းတမ္း
၏။ၿကမ္းတမ္းေသာကစားနည္းကိုမွႏွစ္သက္သည္၊တြတ္ထိုးၿခင္း၊ၿကည္းသားရိုက္
ၿခင္းစသည္တို.ကိုဝါသနာပါသည္၊ၿခင္းလံုးခတ္ၿခင္းကိုကားမၿကိဳက္၊ရြရြေလးလုပ္
ရေသာအလုပ္ဆိုလွ်င္ကြ်န္ေတာ္ႏွင္.မၿဖစ္။

အခ်ဳပ္ဆိုရေသာကြ်န္ေတာ္၏ကေလးဘဝမွာခ်ီးမြမ္းစရာအလြန္နည္း၏။ညစ္ပတ္ေပ
ေရ လ်ိဳေၿမာင္ေခ်ာင္းေစာင္းကဲ.သို.အဖုအထစ္အၿပစ္အနာအဆာမ်ားသည္၊စိမ္းလန္း
စိုေၿပညီညာေသာၿမက္ခင္းသဖြယ္ရွုခ်င္စရာမဟုတ္ေပ၊အသက္ဆယ္ႏွစ္ခန္.အထိအနာ
ေရာဂါကင္းသည္ဟူရ်္မရွိ။ေသလုမတတ္အၿကိမ္ၿကိမ္ၿဖစ္ခဲ.ဖူး၏၊ဝဲနာအၿကီးအက်ယ္စဲြ
ခဲ.ဘူး၏။ထိုအခါကြ်န္ေတာ္သည္ဘယ္ေတာ.မ်ားမွငါက်န္းက်န္းမာမာအၿမဲေနရပါမည္
နည္းဟုတမ္းတမိသည္။
ကြ်န္ေတာ္သည္ထိုကေလးဘဝကပင္သူပုန္စိတ္ထားရွိေလသည္၊အၿကံၿကီးသူၿဖစ္ေလသည္၊
ဗမာၿပည္အားအဂ္လိပ္လက္မွၿပန္ရယူရန္သူပုန္ထနည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးကိုစဥ္းစားခဲ.ဖူးေလသည္၊
တခါတရံလည္းဟုတ္တိပတ္တိစိတ္ကူး၏၊တခါတခါလည္းၿပဒါးရွင္လံုးစသည္မ်ားကို၇ွာေဖြ
လိုေသာစိတ္မ်ားေပၚေပါက္သည္၊ၿပဒါးရွင္လံုးစေသာအစြမ္းအားၿဖင္.ဗမာၿပည္ကိုကယ္တင္
လို၏၊ကြ်န္ေတာ္ရန္မၿဖစ္တတ္၊သို.ေသာ္ကြ်န္ေတာ္သည္သတၱိထူးခြ်န္သည္သည္ဟုမဆိုနိုင္၊
သရဲတေစၦအလြန္ေၿကာက္တတ္သည္၊ရန္ၿဖစ္ခဲ၏၊
ကြ်န္ေတာ္.အကိုကိုေအာင္သန္းကားခဏခဏရန္ၿဖစ္၏။ဦးေအာင္ရိုက္ႏွက္ရ်္အိမ္ၿပန္ေၿပး
လာခဲ.၏၊သို.ႏွင္.မၿကာမၿကာအတိုင္ခံရရ်္မိဘမ်ားအရိုက္ခံရ၏။ကြ်န္ေတာ္ကဤကဲ.သို.
မၿဖစ္ဘူး၊ရန္တခါသာအၿကီးအက်ယ္ၿဖစ္ဘူးသည္၊ထိုအခါလူခ်င္းလည္းထိုးသတ္ပုတ္ခတ္
စဥ္ကကြ်န္ေတာ္ကနုိင္၏၊လူခ်င္းၿပန္ေၿဖသည္.အခါမေရွာင္မတိမ္းထံုေပေပေနသၿဖင္.ခံု
ဖိနပ္ႏွင္.အေပါက္ခံရရ်္ေခါင္းေပါက္ဖူး၏၊ထိုအခါမွကြ်န္ေတာ္၏ရန္ၿဖစ္ဘက္ကိုလိုက္ေလရ်္
ေခါင္းမူးရ်္မမီွ၊ထိုလိုက္သည္.အခ်ိန္အထိကသတၱိေကာင္းပါ၏၊ေခါင္းမူးလာရ်္ေခါင္းစမ္းၿကည္.
မွေသြးေတြၿမင္သၿဖင္.ေခါင္းေပါက္မွန္းသိေသာအခါကြ်န္ေတာ္ငုိေလေတာ.သည္၊
သတၱိေခသြားေလေတာ.သည္၊ရြယ္တူကေလးခ်င္းမ်ားေပၚတြင္တခါတေလအနိုင္က်င္.ခ်င္
သည္.စိတ္ကားရွိေလသည္၊တခါတြင္ကားဘုန္းၿကီးေက်ာင္းေနစဥ္နဖူးသားမ်ားကိုၿကက္
ေတာင္စိုက္ရ်္ၿကက္ေတာင္ရိုက္ကစားေနရင္းမွေက်ာင္းသားႏွစ္ဦးရန္ၿဖစ္ရာေက်ာင္းသား
တေယာက္ထိပ္ေပါက္၏၊သို.ၿဖစ္ရ်္ထိပ္ေပါက္ခံရေသာေက်ာင္းသားမိဘမ်ားကဘုန္းၿကီး
အားလာေရာက္တိုင္တန္းရာဘုန္းၿကီးကဤကစားနည္းမ်ိဳးကိုအားလံုးေက်ာင္းသားမ်ားသည္
ေက်ာင္းဝင္းအတြင္းမွာေသာ္၎၊ေက်ာင္းဝင္းအၿပင္မွာေသာ္၎မကစားရဟုပညတ္ရေလသည္
ထိုပညတ္ခ်က္ကိုကြ်န္ေတာ္ႏွင္.ညီအကိုဝမ္းကဲြမ်ားကသေဘာမက်သၿဖင္.အာဏာဖီဆန္ကာ
ရြာထဲတြင္ကစားၿကေလသည္၊ကြ်န္ေတာ္တို.ကစားေနသည္ကိုအၿခားေက်ာင္းသားႏွစ္ဦးက
ၿမင္သၿဖင္.ဘုန္းၿကီးအားသြားေရာက္တိုင္တန္းေသာအခါဘုန္းၿကီးကကြ်န္ေတာ္၏မိခင္ႏွင္.
ဦးေလးမ်ားကိုပါေခၚရ်္၎တို.ေရွ့တြင္ပင္ကြ်န္ေတာ္တို.အားၿပင္းထန္စြာရိုက္ႏွက္ေလေတာ.၏၊
ကြ်န္ေတာ္.မွာပထမၿကိတ္မွိတ္ရ်္ခံေသာ္လည္းေနာက္ပိုင္းတြင္သတၱိမေကာင္းနိုင္ေတာ.ပဲငိုေလ
ေတာ.သည္၊
ကြ်န္ေတာ္သည္ထိုသို.သြားေရာက္တိုင္တန္းသူေက်ာင္းသားကိုယေန.တိုင္အခဲမေက်ခ်င္လွ၊
ဤကဲ.သို.အလုပ္ပိုေမတၱာရိမ်က္ႏွာလိုမ်က္ႏွာရအထက္လူၿကီးအားတိုင္ၿခင္းေတာၿခင္းကိုငယ္
ငယ္ကေလးကစရ်္ယေန.တိုင္ကြ်န္ေတာ္အထူးစက္ဆုပ္လွသည္၊ယေန.ေခတ္သစ္ေက်ာင္းမ်ား
တြင္ေက်ာင္းသားမ်ားအားဤအက်င္.မ်ိဳးကိုအားမေပးပဲေဖ်ာက္ဖ်က္ေစသင္.ေလသည္၊ဤအက်င္.
မ်ိုဳးကားအက်င္.ယုတ္ၿဖစ္ေလသည္၊
ကြ်န္ေတာ္တို.မိဘကားပစၥည္းဥစၥာအေတာ္အတန္ရွိ၏။ေၿကြး၇ွင္ေၿမရွင္ၿဖစ္ရာဆင္းရဲသားမ်ားႏွင္.
အမ်ားအၿပားဆက္ဆံရေလသည္၊ကြ်န္ေတာ္တို.၏မိခင္မွာဓနရွင္ကေလးအတန္းအစားထဲတြင္သ
မာသမတ္၇ွိရ်္စိတ္ေကာင္းရွိေလသည္။သို.ပင္ၿဖစ္ေသာ္လည္းရံဖန္ရံခါဆင္းရဲသားမ်ားကေၿကြးမ်ား
မဆပ္နိုင္ရ်္ၿကိမ္းေမာင္းေသာအခါကြ်န္ေတာ္အထူးပင္စိတ္မေကာင္းၿဖစ္မိသည္၊ထိုအခါကေငြတိုး
ၿကီးစနစ္ဆိုးဝါးပံုကိုမ်က္ဝါးထင္ထင္ေတြ.ခဲ.ရေလသည္၊မ်ားစြာေသာဆင္းရဲသားတို.မွာေၿကြးတခါ
ယူမိလွ်င္ေၿကနိုင္စရာအေၿကာင္းမရွိေပ။ဤစနစ္ကိုယခုေခတ္တြင္အလွ်င္အၿမန္ၿပင္ဆင္သင္.သည္။
၎အၿပင္ယခုလက္၇ွိဆင္းရဲသားေၿကြးၿမီမ်ားကိုအားလံုးေလွ်ာ္ပစ္ရန္သင္.ေလသည္၊ထိုေၿကြးမ်ားမွာ
အတိုး၏အညြန္.အေၿကြးမ်ားသာရွိေတာ.မည္ဟုကြ်န္ေတာ္ယံုမွားသံသယမရွိေပ၊ကြ်န္ေတာ္ကားၿကြား
ရမည္ဆိုလွ်င္မ်ိဳးၿကီးေဆြၿကီးမွေပါက္ဖြားသူၿဖစ္သည္၊ကြ်န္ေတာ္တို.ေရွးအဆက္အႏြယ္မွာပုဂံၿပည္တ
ရုတ္ေၿပးမင္းလက္ထက္(ဂ်င္ဂ်စ္ခံ)အမွုဴးရွိေသာတရုပ္တို.ဝင္ေရာက္ေႏွာင္.ယွက္ေသာအခါတြင္နုိင္ငံ
ၿခားသားတို.၏လက္ေအာက္တြင္မေနလိုရ်္လြတ္ရာကြ်တ္ရာယခုကြ်န္ေတာ္ေမြးဖြားရာေဒသသို.စုန္ဆင္း
လာခဲ.ေလသည္ဟုဦးေလးတေယာက္ကေၿပာဖူးေလသည္၊
အေလာင္းဘုရားတတိယနိုင္ငံေတာ္ထူေထာင္စဥ္အခါကတိုင္းၿပည္မွာဖရိဳဖရဲၿဖစ္ရ်္ေနရာေရြုဘိုနယ္မွ
ဦးေအာင္ေဇယ်ထရ်္ကြ်န္ေတာ္တို.၏အဆက္အႏြယ္ပင္းမင္းၿကီးဦးၿမဆိုသူမွာလည္းမိမိနယ္ကိုအုပ္စီး
ေခါင္းေဆာင္ရ်္ဗမာထီးနန္းထူေထာင္ရန္ၿကံေလသည္၊ေနာက္မွအေလာင္းဘုရားအေၿကာင္းၿကားသၿဖင္.
လူမ်ားေစလြုတ္စံုစမ္းေစရ်္အေလာင္းဘုရား၏ဘုန္းလက္ရံုးအေၿကာင္းၿကားသိသည္.အခါအေလာင္းဘုရား
ထံဝင္ေရာက္ရ်္သက္စြန္.ၿကိုးပမ္းအမွုထမ္းေလသည္ဟုမွတ္သားရဖူးသည္၊
မင္းတုန္းဘုရင္လက္ထက္တြင္သက္ေတာ္ရွည္အမတ္ၿဖစ္ေသာခမ္းပတ္မင္းၿကီးမွာကြ်န္ေတာ္တို.၏အမ်ိဳး
အႏြယ္ပင္ၿဖစ္သည္ဟုၿကားဖူးသည္၊မင္းတုန္းမင္း၏သမားေတာ္တဦး(လူအမည္ ဦးေက်ာ္ဇံၿဖစ္ေလသည္၊
ဘဲြ.အမည္ကိုကားမသိ) မွာလည္းကြ်န္ေတာ္တို.၏အမ်ိဳးအေဆြပင္ၿဖစ္ေလသည္၊စံုနံ.သာၿမိဳင္ေရးေသာ
ဆရာေၿကာ.မွာဦးေက်ာ္ဇံ၏ေၿမးပင္တည္း။အရွင္အဂၢသမာဓိမွာလည္းကြ်န္ေတာ္တို.အမ်ိဳးပင္ဟုသိရ
သည္၊ကြ်န္ေတာ္တို.ေဘးမွာနတ္ေမာက္ၿမိဳ.သူၿကီးၿဖစ္ေလသည္၊စာေတာ္သည္၊ဥာဏ္ထက္သည္၊လက္
ေၿမာက္သည္၊စိတ္ထက္သည္ဟုၿကားဖူးေလသည္၊မိမိအထက္ၿမိဳ.ဝန္ႏွင္.မတည္.ရ်္အလုပ္ၿပဳတ္သၿဖင္.
မႏၱေလးေရြုၿမိဳ.ေတာ္သို.တက္ရ်္အရာခံေနဆဲအနိစၥေရာက္ေလသည္ဟုတခါကပုရပိုဒ္မွတ္တမ္းတခုတြင္
ဖတ္ရဖူးေလသည္။
စကားအလ်ဥ္းသင္.ရ်္ေရးရဦးမည္၊ေရွးကလည္းဒိုင္ယာရီေခၚေန.စဥ္မွတ္တမ္းရွိေလသည္၊အေခၚအေဝၚ
ကားေမ.သြားေလၿပီ၊ကြ်န္ေတာ္တို.အေဘးအိမ္ၿကီးတြင္ေတြ.ဖူးေသာပုရပိုဒ္မ်ားတြင္ကြ်န္ေတာ္တို.ေန.
အေဘးေန.စဥ္ဘာလုပ္သည္၊ဘယ္သြားသည္စသည္တို.ကိုမွတ္သားထားခ်က္မ်ားေတြ.ရေလသည္၊ကြ်န္
ေတာ္တို.အေဘးတြင္အကိုၿကီးတေယာက္ႏွင္.ညီႏွစ္ေယာက္တို.ရွိသည္ဟုသိရသည္ဝအကိုၿကီးမွာရန္ကုန္
ဆိပ္ကမ္းအုပ္ၿဖစ္သည္ဟုသိရသည္၊ညီအငယ္တေယာက္မွာတလုပ္ၿမိဳ.ဝန္ဦးဘြားယူဟုေခၚသည္၊ၿမင္ကြန္း
ၿမင္းခံုတိုင္တို.၏ငယ္ဆရာၿဖစ္သည္၊၎မင္းသားမ်ားအထတြင္ၿမင္းကြန္းမင္းသားတို.အတြက္ဓားၿပတိုက္ရ်္
ေငြရွာေပးရေလသည္၊ထုိအခ်က္ကိုေနၿပည္ေတာ္ကသိေလရ်္ဦးဘြားယူရာထူးမွက်ေလသည္၊ကြ်န္ယံု၏သ
စၥာၿကီးမွုေၿကာင္.၎၊အမွုမထင္ရွားရ်္၎အသက္ခ်မ္းသာရေလသည္။
နာမည္ေက်ာ္ဦးမင္းေ၇ာင္(ဗိုလ္လေရာင္)မွာကြ်န္ေတာ္တို.အဖြား၏တူေတာ္သည္၊ဦးမင္းေရာင္ကားလက္
ရံုးအားကိုးၿဖစ္သည္၊အမိုက္ဆံုးဆိုသူမ်ားကိုတပည္.လုပ္ထားသည္၊၎၏တပည္.တေယာက္(နာမည္ကား
မမွတ္မိ)သည္ဇတ္ပဲြမ်ားတြင္လူၿပက္ၿပက္သည္.အခ်ိန္လူမ်ားရယ္တံုးမရယ္၊အမ်ားရယ္ၿပီးမွတေယာက္တည္း
က်ယ္ေလာင္စြာအၿကာၿကီးရယ္တတ္သည္ဟုသိရသည္၊ဤကဲ.သို.အရဲြ.တိုက္ရယ္သည္ကိုဗိုလ္မင္းေရာင္ေတြ.
ရ်္အားရကာဆုခ်ေလေတာ.သည္၊
တခါလည္း၎တပည္.ႏွင္.၎၏ညီၿမိဳ.ဝန္ဦးမင္းေမာင္၏တပည္.တို.သည္၎တို.၏ဘြားမမယ္ေတာ္
ပ်ံတြင္လက္ေဝွ.ထိုးၿကသည္၊ဦးမင္းေရာင္၏တပည္.ရွံုးသည္၊ညီၿဖစ္သူဦးမင္းေမာင္ကမိမိတပည္.နုိင္သ
ၿဖင္.ပုဝါတပိုင္းဆုခ်ေလသည္၊ထိုအခါဗိုလ္လေရာင္ကမခံခ်င္ရ်္မိမိတပည္.ကိုရွူံူးလွ်က္ႏွင္.ပင္ပုဆိုးတ
ထည္ဆုခ်ေလသည္။
တခါလည္းၿကက္သားဟင္းစားလိုရ်္ညီဦးမင္းေမာင္အားၿကက္အသတ္ခိုင္းေလသည္၊ဦးမင္းေမာင္ကား
ဗိုလ္လေရာင္ႏွင္.မတူလူေပ်ာ.ကေလးၿဖစ္သည္၊ေစာင္းစည္းသီခ်င္းဆိုေတာ္သည္၊စကားေၿပာခ်ိဳသာ
သည္၊အထက္လူၿကီး၏အခ်စ္ေတာ္တဦးဟုသိရသည္၊ဦးမင္းေမာင္ၿကက္မသတ္နုိင္၊ထို.ေၿကာင္.ဗိုလ္လ
ေရာင္ကသူကိုယ္တိုင္သတ္ရ်္ခ်က္စားေလသည္၊ပိုသည္.ဟင္းကိုညီအားမေကြ်းပဲေခြးေကြ်းပစ္ေသာ
ဟူ၏။
ဤကားကြ်န္ေတာ္၏အမ်ိဳးအႏြယ္အေၿကာင္းသိသမွ်ပင္တည္း၊၊
ဆက္ပါဦးမည္၊

No comments:

Post a Comment