Friday, April 13, 2012

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေၿပာတဲ.ေအာင္ဆန္းအေၿကာင္း(ေရးသူ--ဗိလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း)

ဗိုလ္ခ်ဳပ္အေၿကာင္းေရးဖဲြ.ေသာစာမ်ိဳးစံုကိုက်ေနာ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဖတ္
ဖူးခဲ.ပါသည္၊ အမ်ားအားၿဖင္.ဗိုလ္ခ်ဳပ္အေၿကာင္းကိုတကၠသိုလ္ေနဝင္းကအ
ေရးမ်ားလွပါသည္၊၊ဆရာဒဂုန္္တာရာေရးဖဲြ.ေသာေအာင္ဆန္းသို.အရိုင္းဆို
ေသာစာကိုလည္းဖတ္ဖူးခဲ.ပါသည္၊ဒါေပမယ္.ဗိုလ္ခ်ဳပ္ကိုယ္တိုင္ေရးတဲ.န
ဗိုလ္ခ်ဳပ္အေၿကာင္းကိုေတာ.ေသေသခ်ာခ်ာမဖတ္ဖူးခဲ.မိေသးပါဘူး၊

တကၠသိုလ္ၿမဟန္ေရးေသာဗိုလ္ခ်ဳပ္၏စာေပလက္ရာမ်ားကိုေတာ.ဖတ္ဖူးပါ
သည္၊ယခုတင္ၿပခ်င္ေသာအပိုင္းမွာဗိုလ္ခ်ဳပ္ကိုယ္တိုင္ေရးတဲ.ဗိုလ္ခ်ဳပ္၏
အေၿကာင္းငယ္မူငယ္ေသြးႏွင္.အေတြးအၿမင္စသည္တို.ကိုသူကိုယ္တိုင္
မွတ္တမ္းသဖြယ္စုစည္းေရးထားသည္မ်ားကိုၿပန္လည္တင္ၿပလိုၿခင္းၿဖစ္
ပါသည္၊ေနာင္လူငယ္တို.ဗိုလ္ခ်ဳပ္၏ပံုရိပ္ကိုဗိုလ္ခ်ဳပ္ေ၇းထားတဲ.သူ.
အေၿကာင္းကိုဖတ္ရွု.ၿပီးၿပန္လည္ပံုေဖာ္နိုင္ရန္ႏွင္.သူ၏အေတြးအၿမင္
တို.ကိုစံနမူနာထားနုိင္ေစရန္အတြက္ရည္ရြယ္ၿပီးၿပန္လည္မွ်ေဝလိုက္ၿခင္း
ၿဖစ္ပါသည္၊
ဒါေၿကာင္.သည္ေဆာင္းပါးကိုဗိုလ္ခ်ဳပ္ေၿပာတဲ.အာင္ဆန္းအေၿကာင္း
ဟုေခါင္းစဥ္တပ္လိုက္ရၿခင္းၿဖစ္ပါသည္၊၊၊
(သားခ်စ္ေဇာ္)
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေၿပာတဲ.ေအာင္ဆန္းအေၿကာင္း။။။
ကြ်န္ေတာ္.ကိုေမြးဖြားစဥ္အခါကကြ်န္ေတာ္တို.နတ္ေမာက္သို.မီးရထားလမ္း
မေပါက္ေသး၊၊သို.ေသာ္ရည္ရြယ္ခ်က္ကားထားၿပီးၿဖစ္ေလသည္၊ယခုအခါကဲ.
သုိ.အနည္းငယ္မွ်ၿမိဳ.မဆန္ပဲေတာရြာၿကီးတရြာမွ်သာၿဖစ္ေလသည္၊နံနက္ညေနခင္း
မ်ားတြင္ခေလာက္သံတေဒါက္ေဒါက္ေန.လည္ေန.ခင္းမ်ားတြင္ယကၠန္းသံတခြ်င္ခြ်င္
ႏွင္.ၿကားရတုန္းပင္ရွိေလသည္၊
အခ်ိန္ကား၁၉၁၅ခု၊ေဖေဖာ္ဝါရီလၿဖစ္ရ်္ပထမကမၻာစစ္ၿကီး၏ဒုတိယႏွစ္ထဲပင္ၿဖစ္ေလ
သည္။ထုိအခ်ိန္ထိုအခါကားဂ်ာမနီသည္ေရငုပ္သေဘာၤမ်ားၿဖင္.ၿဗိတိသွ်ေရတပ္တို.အား
အၿကီးအက်ယ္ုကၡေပးေနသည္.အခ်ိန္အခါၿဖစ္ေလသည္၊အေနာက္စစ္မ်က္ႏွာၿပင္ဟုေခၚ
ေသာၿပင္သစ္ႏွင္.ဂ်ာမနီတို.စစ္ခင္းရာမ်က္ႏွာၮ္မူကားပထမအၿကိမ္တိုက္ပဲြၿကီးမ်ားမွာမၿပီး
ဆံုးနိုင္ေသာေသာင္မတင္ေရမက်ေရွ့တိုးေနာက္မဆုတ္အေၿခအေနပင္ရွိေလသည္။အေရွ့
မ်က္ႏွာၿပင္ဟုေခၚေသာရုရွားစစ္ခင္းရာမ်က္ႏွာမွာမူကားမဆူးရီးယားႏွင္.ဝါဇနစ္ဇူစစ္ပဲြၿကီး
မ်ားၿဖစ္ပြါးလ်က္ရွိေလသည္၊
ထိုႏွစ္ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၁၃ရက္ေန.၊၁၂၇၆ခုတေပါင္းလဆန္းတရက္စေနေန.လင္း
အားၿကီးအခ်ိန္တြင္ကြ်န္ေတာ္သည္လူ.ၿပည္သို.ပထမဆံုးေ၇ာက္ရွိလာခဲ.ရေပ
သည္၊ေဖေဖာ္ဝါရီ၁၃ရက္ေန.ကားနာမည္ေက်ာ္နကၡတ္ေဗဒင္ဆရာၿကီးကိုင္ရို
ေဟာေၿပာခ်က္အရဆိုလွ်င္တိုင္းၿပည္တၿပည္၏အစိုးရထီးနန္းတို.ကိုၿဖိဳဖ်က္နိုင္
စြမ္းေသာသူမ်ားကိုေမြးဖြားတတ္ေသာဇာတာဟုေဟာထားေလသည္၊
ထိုေန.တြင္ေမြးဖြားေသာကြ်န္ေတာ္မွာသူပုန္ေလာင္းေလးၿဖစ္သည္ကိုထုိအခါက
မည္သူမွ်ထူးထူးၿခားၿခားထည္.သြင္းစည္းစားၿခင္းမၿပဳၿကေခ်၊ကြ်န္ေတာ္ေမြးဖြား
သည္ႏွင္.ပတ္သက္ရ်္ကြ်န္ေတာ္၏ဇာတာနာမည္မွာ ထိန္လင္းၿဖစ္ေလသည္၊
သုိ.ေသာကြ်န္ေတာ္.အထက္အကိုကိုေအာင္သန္းႏွင္.နာမည္လိုက္ဖက္ေအာင္
ေအာင္ဆန္းဟုေခၚတြင္ခဲ.ေလသည္၊ေမြးဖြားစဥ္ကကြ်န္ေတာ္မထူးဆန္းလွေသာ္
လည္းထိုင္နိုင္ထနိုင္ေသာကေလးဘဝမွစရ်္ကြ်န္ေတာ္သည္ထူးၿခားခဲ.သည္။
ဂြက်သူၿဖစ္ခဲ.ေလသည္၊
ကြ်န္ေတာ္ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ္ေတာ္ႏွင္.စကားမေၿပာတတ္ရကားလူၿကီးမိဘ
မ်ားမွာဆံြ.အရ်္ပင္ေနသလားဟုစိုးရိမ္ေၿကာင္.ၿကခဲ.ရသည္ဟုသိရေလသည္
အနာအဖ်ားထူသည္၊အစားၿကဴးသည္၊အမဲသားငါးကိုအလြန္ၿကဳိက္သည္၊
ကြ်န္ေတာ္၏မိခင္ေဈးဝယ္သြားရာရံဖန္ရံခါကြ်န္ေတာ္.ကိုခ်ီရ်္သြားေလသည္၊
တခါေသာ္အမဲသားစိမ္းကိုအတင္းလုရ်္စားမည္ၿပဳသည္ကိုကြ်န္ေတာ္.မိခင္က
ၿပန္ရ်္ေၿပာၿပသၿဖင္.သိရေပသည္၊လူရိုင္းဘဝကကြ်န္ေတာ္လာသလားမသိ၊
ယေန.အထိလူရိုင္းသေဘာမ်ိဳးေနခ်င္သည္.စိတ္ထားမ်ားရွိေလသည္၊
ရံဖန္ရံခါလူ.ယဥ္ေက်းမ်ားႏွင္.အသားမက်ခဲ.ေခ်၊မ်က္စိေနာက္ၿမင္ၿပင္းကပ္လာသည္၊
ထိုအခါလူ.ယဥ္ေက်းမ်ားႏွင္.ငါလူရိုင္းဟုဇာတိခဲြပစ္ခ်င္သည္.စိတ္မ်ားရွိသည္၊လူရိုင္းက
ၿကမ္း၏၊ခက္ထန္၏၊သို.ေသာၿဖဴေၿဖာင္.၏။တည္ၿကည္၏။လြပ္လပ္၏။က်န္းမာ၏။
သန္စြမ္း၏။ငါ.ၿမင္းငါ.စိုင္းေညာင္ကိုင္းေရာက္ေရာက္ဆိုသည္ကိုကြ်န္ေတာ္ၿကိဳက္၏။
ကြ်န္ေတာ္၏စိတ္တြင္အင္မတန္စိုၿပည္လတ္ဆတ္ေသာဘဝဟုယူဆသည္၊ဗမာၿပည္ရွိသည္.
လူသည္လူရိုင္းဘဝမ်ိဳးေရာက္ခ်င္ေရာက္သြားပါေစ၊လြပ္လပ္ခ်မ္းသာစြာေခါင္းေထာင္ေနနိုင္
မည္ဆိုလ်င္မလြပ္လပ္ေသာလူ.ယဥ္ေက်းမွုဘဝထက္ကြ်န္ေတာ္အဆတရာၿကိဳက္သည္၊ႏွစ္
သက္သည္၊စိမ္းလန္းဆိုေၿပက်ယ္ၿပန္.ေသာလြင္ၿပင္ရိုင္းေပၚတြင္လက္ပန္းေပါက္ခတ္ရ်္လြတ္
လြတ္လပ္လပ္ၿမဴးထူးေအာ္ဟ္ေနလိုသည္၊
ငယ္ငယ္တုန္းကအတီးအမွုတ္အကအခုန္အေတာ္ဝါသနာပါ၏၊၊အထူးသၿဖင္.ဆိုင္းတီးအေတာ္
ဝါသနာပါသည္၊စားပဲြၿဖစ္ေစ၊ေခါက္စရာေတြ.လွ်င္အၿမဲေခါက္ေလ.ရွိရာကြ်န္ေတာ္၏လက္မွာ
ယေန.တိုင္အခ်ိန္မွန္လက္ရည္ကဲြက်ခဲ.ေလသည္၊သို.ေသာကြ်န္ေတာ္အနည္းငယ္ၿကီးၿပင္းလာ
သည္ႏွင္.လူၿကီးမိဘမ်ားကကြ်န္ေတာ္.အားအတီးအမွုတ္ဝါသနာကိုခြင္.မၿပဳ၊နဂိုဝါသနာမဟုတ္ရ်္
လားမသိ၊ယခုဤစိတ္မ်ိဳးေပ်ာက္သေလာက္ရွိခဲ.သည္၊၊
ကြ်န္ေတာ္ကားငယ္ငယ္ေလးကတည္းကယေန.တိုင္လူေရာစိတ္ေရာေပ်ာ.ေၿပာင္းလာသည္ဆို
သည္.အခ်က္ကိုသက္သက္နားမလည္ခဲ.၊နားလည္ရန္လည္းမၿကိဳးစားခဲ.။ၿကိဳးလည္းမၿကိဳးစားခ်င္။
ကြ်န္ေတာ္ကစကားေၿပာလွ်င္မဖြယ္ရာမယဥ္ေက်း။အသက္ရွစ္ႏွစ္ထဲေ၇ာက္ရ်္ေက်ာင္းေနသည္.
အခ်ိန္ၮ္ပင္ဘုန္းၿကီးကိုဘုန္းၿကီးစကားၿဖင္.မေလွ်ာက္တတ္၊အမူအရာလဲၿကမ္း၏၊အလိုက္လဲမသိ၊
ညစ္လဲညစ္ပတ္သည္၊အသက္ေလးငါးေၿခာက္ႏွစ္တိုင္ေအာင္ညအိပ္ယာတြင္ေသးပါ၏။မီးဖိုကိုည
ညရွစ္ခိုးရ်္အရွင္စဖိုည၊ကြ်န္ေတာ္မေန.ဟုဆိုရသည္ကိုအမွတ္ရေသးသည္၊အသက္ဆယ္.ငါးႏွစ္
ထဲေရာက္သည္.အခါၮ္ပင္အၿခားအိမ္တအိမ္ၮ္ေသးပါဘူးေသးသည္၊ထိုအခါကားကြ်န္ေတာ္သည္
ေရနံေခ်ာင္းၿမိဳ.အမ်ိဳးသားအထက္တန္းေက်ာင္းမွာေၿခာက္တန္းေအာင္ရ်္ခုႏွစ္တန္းအဝင္ၿဖစ္သည္၊
ကြ်န္ေတာ္၏အကိုအၿကီးဆံုးမွာလည္း၎ႏွစ္တြင္ဘီအက္စီသခ်ၤာဂုဏ္ထူးကိုေအာင္ခဲ.ရ်္ေရနံေခ်ာင္း
ရွိကြ်န္ေတာ္တို.ေက်ာင္းတြင္မိမိေက်ာင္းေဟာင္းၿဖစ္သည္.အတိုင္းေက်ာင္းဆရာဝင္ေရာက္လုပ္ကိုင္
ရန္ကြ်န္ေတာ္ႏွင္.အတူပင္လာခဲ.ေလသည္။ထိုအခါေရနံေခ်ာင္းၿမိဳ.သို.နတ္ေမာက္မွသြားသည္.လမ္း
မွာေတာင္တြင္းၿကီးရထားစီး၊ေတာင္တြင္းၿကီးမွမိေခ်ာင္းရဲသို.ကားစီး၊မိေခ်ာင္းရဲမွေရနံေခ်ာင္းသို.
သေဘာၤစီးသို.မဟုတ္လွ်င္မေကြးသို.ဘတ္စ္ကားစီးမေကြးသေဘာၤစီးရေလသည္၊၂ရက္ၿကာေလသည္
၊ေနာက္ေန.ကားေက်ာက္ပန္းေတာင္းမွတဆင္.မီးရထားတတန္၊ေမာ္ေတာ္ကားတတန္သြားရ်္ေရနံေခ်ာင္း
သို.ေန.ခ်င္းေပါက္ေလသည္၊
မေကြးၿမိဳ.တြင္အပ်ိဳေပါက္စခပ္ေခ်ာေခ်ာမိန္းကေလးရွိေသာအသိအိမ္တြင္တည္းခိုၿကသည္၊လူပ်ိဳေပါက္စ
ၿဖစ္ေသာကြ်န္ေတာ္.မွာတစိမ္းတရံဆန္အိမ္တြင္မေနတတ္၊အေတာ္ရွက္တတ္သည္၊ထိုေၿကာင္.ညအိပ္ခါ
နီးရွက္လြန္းရ်္ေသးမေပါက္မိရာညအိပ္သည္.အခါမေအာင္.နိုင္ေတာ.ေသးပါက်ေလ၏။ကြ်န္ေတာ္လဲပါၿပီး
မွသိေလသည္။ဤမွ်ကြ်န္ေတာ္သည္မသိမ္ေမြ.၊ညီအကိုေမာင္ႏွမမ်ားထဲတြင္ကြ်န္ေတာ္အငယ္ဆံုးၿဖစ္၏၊
ထိုေၿကာင္.ကြ်န္ေတာ္.အိမ္စံခ်ိန္ႏွင္.ၿကည္.လွ်င္ကြ်န္ေတာ္အလိုလိုက္ခံရဆံုးၿဖစ္၏။အဆိုးဆံုးဟုလည္းအိမ္
နီးခ်င္းပါမကရြာနီးခ်င္းကပါအသိအမွတ္ၿပဳခံရ၏။
ကြ်န္ေတာ္.အထက္အစ္ကိုကိုေအာင္သန္းႏွင္.ကြ်န္ေတာ္.မွာအသက္သံုးေလးႏွစ္မွ်သာကြာ၏၊သူႏွင္.
ကြ်န္ေတာ္ကားငယ္ငယ္ကရန္ၿဖစ္ဘက္ၿဖစ္၏၊သူကလက္ၿမန္၏၊ကြ်န္ေတာ္ကားအားၿကီး၏၊မခ်ိန္မဆ
လက္လြတ္စပယ္လုပ္တတ္၏။သူကားနု၏။မင္းသားက်ေခ်သည္၊ကြ်န္ေတာ္ကၿကမ္း၏။သူသည္အစား
အေသာက္အေနအထိုင္မွစရ်္သပ္ယပ္၏။အစားဆိုလည္းအစားတိုင္းမစား။စားေသာက္နသည္.အခါေၿမ
ၿကီးေပၚက်သြားလွ်င္သူလည္းမစားေတာ.ေခ်။ကြ်န္ေတာ္က်ေတာ.အစာကိုဖုတ္ဖက္ခါရ်္စားနိုင္လွ်င္ေကာက္
စား၏။သူကားအဝတ္ကိုမ်ားကိုသပ္သပ္ယပ္ယပ္ဝတ္တတ္၏။ကြ်န္ေတာ္ကားမဝတ္တတ္။မၿဖစ္ညစ္ေအာင္
ၿဖစ္ကတပ္ဝတ္တတ္၏။သူကားေၿမၿကီးႏွင္.ၿကမ္းမ်ားေပၚတြင္မည္သည္.အခါမွ်တံုးလံုးမလွဲ၊ကြ်န္ေတာ္ကား
ၿကိမ္ဖန္မ်ားစြာလဲွဖူး၏။သူကားပါး၏။လွ်င္၏။ကြ်န္ေတာ္ကထူ၏။အ၏။
ကြ်န္ေတာ္တို.ၿမိဳ.ကားရြာသာသာေတာအရပ္ၿဖစ္သည္။ကြ်န္ေတာ္ငယ္စဥ္ကယခုထက္ကြ်န္ေတာ္တို.
အရပ္မွာေတာက်၏။ထိုအခါက(ကလီဖား)ေခၚဆံပင္ညွပ္ကုလားတေယာက္တေလသာရွိ၏။သုိ.ၿဖစ္ရာ
၎ကလီဖားမွာလက္မလည္၊ကြ်န္ေတာ္တို.အားေခါင္းတံုးရိပ္လွ်င္တခါတခါရိပ္တတ္သည္.အိမ္နီးခ်င္း
တို.ကိုခိုင္းရေလသည္။တခါတခါကြ်န္ေတာ္.တို.ဖခင္ကိုယ္တိုင္ရိပ္ေပးေလသည္။ကြ်န္ေတာ္၏ဖခင္ကား
ယခုကြယ္လြန္သည္မွာ၁၅ႏွစ္ေက်ာ္လြန္ေလၿပီ။
ကြ်န္ေတာ္၏ဖခင္သည္အမူအရာမွာကြ်န္ေတာ္ႏွင္.အေတာ္ဆင္သည္၊တေန.ေနရ်္စကားတခြန္းမေၿပာ၊
မ်က္ႏွာထားဆိုး၏၊ဆိုးရသည္.အထဲေက်ာက္ေပါက္မာမ်ားလဲရွိ၏၊ေလာကြတ္မရွိ၊ဟန္မရွိ။ဘာသိဘာ
သာေနတတ္သည္၊အကိုင္အတြယ္အသြားအလာအမူအရာၿကမ္းတမ္း၏၊ၿငင္းမိလွ်င္အေလ်ာ.မေပးတတ္၊
သို.ေသာ္စိတ္ႏွလံုးကားအထူးေၿဖာင္.စင္း၏၊စကားတည္၏၊အပိုမေၿပာ၊ထို.ေၿကာင္.ေရွ့ေနစာေမးပဲြဝင္
ထားေသာ္လည္းေရွ့ေနလိုက္ရ်္စားသည္ကိုကြ်န္ေတာ္တို.မမွတ္မိ၊ယာလုပ္ကုန္ကူးရ်္သာစီးပြါးၿဖစ္၏၊
စီးပြါးၿဖစ္ၿခင္းမွာလည္းကြ်န္ေတာ္တို.မိခင္၏ဒိုးတူေဘာင္ဘက္ကူညီမွုေၿကာင္.သာၿဖစ္ေလသည္၊
ကြ်န္ေတာ္တို.အားအၿခားသူတဦးကေခါင္းရိပ္ေပးလွ်င္အင္မတန္ညင္သာ၏၊ကြ်န္ေတာ္တို.အေဖကား
ဒါးမထက္ထက္ကိုေကာင္းေကာင္းမေသြးပဲအတင္းတြန္းခ်ရ်္ရိပ္ခ်၏၊အထူးပင္ေခါင္းရည္နာ၏၊ကြ်န္ေတာ္
တို.သည္ေခါင္းရိပ္သည္.အခါတိုင္းရြူံ.၏၊တံြ.၏၊သို.ေသာေခါင္းရိပ္သည္.အခါတိုင္းကြ်န္ေတာ္.အကိုကား
အၿမဲငို၏၊ငိုတိုင္းေခါင္းပုတ္ခံရ၏၊၊ကြ်န္ေတာ္.ကားမငို၊ၿကိတ္ခံ၏၊ထို.ေၿကာင္.ေခါင္းပုတ္လြတ္သည္၊
ကြ်န္ေတာ္.အကိုကားစိ္တ္ၿမန္၏၊ကြ်န္ေတာ္တို.ညီအကိုေလးေယာက္ရွိသည္.အနက္ဒုတိယအကိုၿကီး
ကိုေနေအာင္သာလွ်င္ စိတ္ရွည္ရ်္သိမ္ေမြ.၏။တသက္ပတ္လံုးမည္သူႏွင္.မွ်ရန္မၿဖစ္ခဲ.ဘူးေခ်၊
ကြ်န္ေတာ္ကားစိတ္ရြတ္၏။
ကြ်န္ေတာ္.အကိုကိုေအာင္သန္းကားသူမ်ားအေၿကာမခံ၊သူကသာဦးေဆာင္ေၿကာခဲ.သည္၊
ကြ်န္ေတာ္ကားသူမ်ားအေၿကာသာခံရ၏၊ေၿမွာက္လို.ေၿမွာက္ေပးမွန္းမသိ၊ထံုေပေပအလြန္
နုိင္၏။တခါေသာဆယ္မိုင္ခန္.အကြာရြာတရြာသို.ကြ်န္ေတာ္.မိဘမ်ားႏွင္.လိုက္သြားရ်္သူ
ၿကီးအိမ္တြင္တည္းခိုေနစဥ္ထိုရြာမွရြယ္တူေလာက္ကေလးတေယာက္ကကြ်န္ေတာ္.အား
ေၿမွာက္ရ်္ဗိုလ္ၿကီးဗိုလ္ၿကီးဟုေခၚရာကြ်န္ေတာ္.မွာမ်ားစြာသေဘာက်ရ်္ထန္းလ်က္အၿဖဴ
ဆုပ္ကိုေခၚတိုင္းေခၚတိုင္းေပးခဲ.ေလသည္၊
ကြ်န္ေတာ္ကားလိမ္လည္ေလ.မရွိ၊မလိမ္တတ္၊လိမ္မိခဲ.ေသာလည္းခဏခ်က္ၿခင္းေၿဖာင္.ခ်က္
ေပး၏။ကြ်န္ေတာ္တို.ေနသည္.ဘုန္းၿကီးေက်ာင္းမွာဥပုသ္ေန.တိုင္းပိတ္၏။သို.ေသာ္ေယာက်ာၤး
ေလးမ်ားမွာဥပုသ္ေန.ပင္ၿဖစ္ေသာ္လည္းေက်ာင္းသို.သြားရ်္ေရခပ္ၿမက္ႏွုတ္လုပ္ရသည္။တေန.
ေသာ္နံနက္ခင္းတြင္ေက်ာင္းသားမ်ားအလုပ္မရွိရ်္အလုပ္မရွိလွ်င္အိပ္ေနၿက၊မကစားၿကနဲ.ဟု
ဘုန္းၿကီးကအမိန္.ရွိေလသည္၊အားလံုးေသာေက်ာင္းသားမ်ားအားမအိပ္ခ်င္ဘူးလားဟုေမးေသာ
အခါမအိပ္ခ်င္ၿကေသာ္လည္းဘုန္းၿကီးအလိုက်ေလွ်ာက္ၿကသည္၊ကြ်န္ေတာ္.အားဘုန္းၿကီးက
ေအာင္ဆန္းေကာမအိပ္ခ်င္ဘူးလားဟုအထူးတည္ေမးရာကြ်န္ေတာ္ကမအိပ္ခ်င္ပါဘုရားဟုၿပန္
ေလွ်ာက္ရာဘုန္းၿကီးမွာၿပံဳးရ်္သာေနေလေတာ.သည္၊
(ဆက္ပါဦးမည္)

No comments:

Post a Comment